Underbara vår

Nu var det länge sedan vi uppdaterade sidan. Dagarna liksom bara försvinner... Sedan sist har både det ena och andra hänt. Vi har firat jul, exempelvis. Eller...tja...firat en julklapp i alla fall. Mamma och Bosse fick biljetter till Claes "tungvrickaren" Erikssons föreställning Solo, där han enligt egen utsago undersökte "scenens möjigheter på ett ganska underhållande sätt". Martin och jag följde givetvis också med. Efteråt åt vi varsin tapastallrik på Deluxe. Det är så himla gott! 

I helgen som gick var vi i Koviken. Åhh, vad våren är fantastisk. Tyvärr, var vi otroligt dåliga på att använda kameran. Det är synd och skam för det var sååå underbart med alla färger av gullvivor, slånbärsblommor och nyutslagna björkar. Och alla dofter. Aah. Ljuvligt. Det enda vi dokumenterade var hur trött man blir av all havsluft...Lite suddigt, men jag tror det framgår...eller bakgår...

   Souver...troutt...zzzzz


När vi inte är lediga och har det mysigt i sommarstugor och annat, jobbar vi mest. Själv är jag på praktik just nu, på ett eventföretag som heter Contrast. Det är bara några veckor kvar, sedan har jag gått ett helt år på utbildningen. Oj, oj, skoj.

Pussokram för ikväll.
//Jennie

Kommentarer
Postat av: Karin

Att man ska behöva googla för att se bröllopsfoton! Jag har då aldrig varit med om maken...!
Soliga kramar från en balkong söööder om söööder =)
/Karin

2008-05-10 @ 11:36:48
Postat av: Jenny

Hehe va härligt det ser ut när de sover :-) Hoppas ni har det bra å inte jobbar alldeles för mycket! Kram från storstaden

2008-05-12 @ 15:10:17
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0