2007.09.07 - Fredag kväll

Aahhh. Fredag kväll. Egentligen behövs nog inga vidare kommentarer. Efter en så händelserik vecka så känner jag ändå att jag vill berätta mer!


Jag har börjat en ny utbildning, Storytelling och dramaturgi, och det har hittills varit sååå roligt. Efter ett par föreläsningar av Martin Blom, mental coach, (eller föreläsningar förresten...vad kallar man kloka ord från en inspiratör och glädjeguru av Martin Bloms kaliber?! www.blomscoaching.se) har vi idag haft vår första session med begreppet Storytelling. Jag hoppas så att jag kommer att bli duktig på detta för det är verkligen fantstiskt spännande och roligt.


Nu väntar Martin - Rosander alltså - i soffan med en filt och en film. Kan livet som fru Rosander bli bättre?! Man får väl se, imorgon är en ny (lör)dag :)

Kram och go'natt från Jennie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0