2007.10.05 - Bloggexpert

Nu har jag påbörjat mitt första uppdrag som bloggare! Ok att det bara är på utbildningens hemsida och att alla som vill får blogga en månad. Ok. Men ändå! Det kan ju vara bra att öva lite, tänkte jag. Vi kommer ju faktiskt att få utbildning i att skriva för webben. Så varför inte tjuvstarta lite?

Ta en titt om ni är nyfikna: http://www.nbi.se/CM.php?PageID=23788

-"Tänk på att använda enkla, raka meningar. Texten ska vara kort, luftig och gärna ha mellanrubriker", sa min utbildningsledare när jag skrev på avtalet om att inte bryta mot varken etikett eller lag i mitt bloggande för skolans räkning. Oups, tänkte jag då. Inte för att jag inte skulle bryta mot några regler utan oups...vi har väl knappast använd korta, raka texter i våra senaste inlägg på den här bloggen. Hoppas ni har orkat läsa ändå :)

Vi kan bara bli bättre!

Nu ska jag putsa fönster. Pussar och kramar från Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0