Favoriter i repris

Jag satt och tittade på gamla foton och kände att jag måste få dela med mig.

Någonting är fel på de här fotona. Antingen är det perspektivet eller motivet. Jag vet inte.

   katt på vift...lååång katt på vift...

   katt...

   hm...stortå och tumme...osäker på vilket som är vad...


Hur kan man sammanfatta följande bilder med ett ord? SOMMAR!


                   


Slutligen en bild från en dag som gör mig varm i hjärtat vid minnet. Av alla härliga bilder är nog det här den som jag tycker bäst om. Den har liksom fångat känslan i stunden. Ren glädje.

  


Pussokram!
Jennie

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att kika på bilder, man kan aldrig få nog tror jag :-) Trevlig helg på er makarna Rosander!

2007-11-23 @ 15:51:58
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0