2007.07.28 - Möhippa

Turnén drog vidare till Öland där vi infogade oss i den zoo-lika stämning Edvins hus har att erbjuda (pappas hund och två katter, Malins två katter och vårat monster förstås). Tur att inte Benny är pälsdjursallergiker...

Trots ett inte helt inspirerande väder,  insisterade Martin på att vi skulle åka och "sola" lite i Bjärby...



Måste väl erkänna att jag blev lite misstänksam, vi ska ju trots allt gifta oss snart. En regnskur senare kom ett gäng halvgalna tjejer spatserandes förbi och mycket riktigt: möhippan var i full gång!

     Först var det lekar och pick-nick på stranden (det blev faktiskt riktigt fint väder till slut).

     Festligheterna fortsatte sedan hemma hos pappa där jag fick en läcker top (lite senare på kvällen insåg jag vad som stod på ryggen...verkade lite skumt att jag vid upprepade tillfällen blev klappad på rumpan).

     Farligt roligt hade vi och värre blev det framåt kvällen då vi drog vidare till Borgholm. Middag och bus för hela slanten, fick till och med visa vad jag gick för i karaoke-baren...tack för den ;)

Tack alla som var med och gjorde dagen och kvällen till ett oförglömligt minne. Kramar från Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0